Rank
| Rsz.
| Vezető/Navigátor
| Autó
| Kat.
| (Rank)
| Time
| Gap
|
|
1
| 000
| Bayer Péter - Szabó Ferenc
| Lada Níva
| Előfutó
| (1)
| 5:44.764
|
|
2
| 00
| Nagy Nándor - Spengler Róbert
| Skoda Felicia
| Előfutó
| (2)
| 6:41.911
| 57.147
|
|
1
| P1
| Németh "16V" Péter - Zejda Viktória
| Skoda Felicia Kit-Car
| Licence
| (1)
| 5:24.826
|
|
2
| P0
| Szecsődi Norbert - Tarrósi Péter
| Opel Corsa
| Licence
| (2)
| 5:37.911
| 13.085
|
3
| 75
| Tarrósi Imre - Kovács József
| Vw Sirocco
| Licence
| (3)
| 5:59.806
| 34.980
|
4
| P00
| Béres "Unicum" Attila - Köbli Károly
| Opel Kadett GSI
| Licence
| (4)
| 6:10.656
| 45.830
|
5
| 0
| Molnár Gyula - Márton Róbert
| Lada 21011
| Licence
| (5)
| 6:59.506
| 1:34.680
|
|
1
| 1
| Izsák József - Józsa Tibor
| Mitsubishi Evo IX.
| H/6
| (1)
| 5:06.352
|
|
2
| 38
| Szauer Gergő - Szauer Béla
| Lada 2105
| A/4
| (1)
| 5:24.662
| 18.310
|
3
| 37
| Pfaff Zoltán - Szűcs Gábor
| Lada 2101
| A/4
| (2)
| 5:25.967
| 19.615
|
4
| 9
| Fodor Péter - Fenyvesi Barna
| Subaru Impreza WRX Sti
| A/6
| (1)
| 5:29.441
| 23.089
|
5
| 10
| Halász Gábor - Pál Nauzika
| BMW 325
| A/6
| (2)
| 5:29.928
| 23.576
|
6
| 44
| Kocsis Imre - Kapcsándi Norbert
| Suzuki Swift GTI
| A/4
| (3)
| 5:32.322
| 25.970
|
7
| 31
| Koszér Attila - Varga Tamás
| Lada 2101
| H/4
| (1)
| 5:32.929
| 26.577
|
8
| 5
| Miklós Zoltán - Keszeli Zoltán
| Subaru Impreza
| H/6
| (2)
| 5:34.489
| 28.137
|
9
| 30
| Szabó Viktor - Budai László
| Lada 2107
| H/4
| (2)
| 5:35.387
| 29.035
|
10
| 16
| Szabó Balázs - Brigovácz Dóra
| Lada 2101
| H/5
| (1)
| 5:35.688
| 29.336
|
11
| 39
| Dobszay Győző - Virág Gáza
| Lada VFTS
| H/3
| (1)
| 5:37.106
| 30.754
|
12
| 15
| Murai József - Murai Gábor
| Suzuki Swift
| H/5
| (2)
| 5:37.278
| 30.926
|
13
| 14
| Kókai Gábor - Szélig István
| Lada 2107
| H/5
| (3)
| 5:37.572
| 31.220
|
14
| 2
| Koncseg Zoltán - Jelinek Mónika
| BMW E30
| H/6
| (3)
| 5:38.013
| 31.661
|
15
| 21
| Borók István - Vencler Krisztián
| Lada VFTS
| H/4
| (3)
| 5:39.456
| 33.104
|
16
| 4
| Pap József - Balogh Dalma
| BMW E30
| H/6
| (4)
| 5:40.516
| 34.164
|
17
| 7
| Spitzer Zoltán - Standovár Norbert
| BMW E30
| H/6
| (5)
| 5:40.879
| 34.527
|
18
| 41
| Nagy Zoltán - Krikler Zoltán
| Lada 2101
| H/3
| (2)
| 5:40.942
| 34.590
|
19
| 35
| Hrabovszki Tibor - Csáki Viktória
| Lada 2107
| A/4
| (4)
| 5:40.950
| 34.598
|
20
| 34
| Horváth Szabolcs - Gergó Árpád
| Lada 21074
| A/4
| (5)
| 5:42.387
| 36.035
|
21
| 24
| Hulmann Gábor - Tiringer Mihály
| Lada VFTS
| H/4
| (4)
| 5:42.522
| 36.170
|
22
| 32
| Matók Ádám - Matók Ákos
| Honda Civic
| A/4
| (6)
| 5:42.557
| 36.205
|
23
| 25
| László Ferdinánd - Pató János
| Lada 2101
| H/4
| (5)
| 5:43.382
| 37.030
|
24
| 29
| Suba Imre - Hau József
| Audi 80
| H/4
| (6)
| 5:43.783
| 37.431
|
25
| 42
| Scháfer Róbert - Vajda Szabolcs
| Lada 2101
| H/3
| (3)
| 5:44.220
| 37.868
|
26
| 26
| Lengyel Gábor - Tamási Gábor
| Lada
| H/4
| (7)
| 5:45.073
| 38.721
|
27
| 3
| Németh Norbert - Mihók Klaudia
| BMW E30
| H/6
| (6)
| 5:47.107
| 40.755
|
28
| 19
| Szabó Tamás - Fenyvesvölgyi Ádám
| Peugeot 206 GTI
| A/5
| (1)
| 5:48.696
| 42.344
|
29
| 28
| Nagy János - Bajusz József
| Lada 2101
| H/4
| (8)
| 5:48.827
| 42.475
|
30
| 12
| Juhász József - Svegál Zsolt
| Lada 2107
| H/5
| (4)
| 5:49.325
| 42.973
|
31
| 36
| Juhász Vilmos - Werner Ferenc
| Lada 2101
| A/4
| (7)
| 5:51.430
| 45.078
|
32
| 27
| Nagy Gergely - Vermes Attila
| Lada VFTS
| H/4
| (9)
| 5:52.128
| 45.776
|
33
| 43
| Györffy László - Anka András
| Lada
| H/3
| (4)
| 5:52.829
| 46.477
|
34
| 11
| Ledniczki György - Daróczi Orsolya
| BMW 325 i
| A/6
| (3)
| 5:56.936
| 50.584
|
35
| 6
| Pazaurek Attila - Kálmán Roland
| BMW E30
| H/6
| (7)
| 5:58.496
| 52.144
|
36
| 33
| Hoferka Péter - Radványi László
| Lada 2101
| A/4
| (8)
| 6:06.749
| 1:00.397
|
37
| 8
| Vandlik Tibor - Ibrányi Bernadett
| BMW E30
| H/6
| (8)
| 6:07.226
| 1:00.874
|
38
| 49
| Paholik Gábor - Májer Dóra
| Trabant 601S
| H/1
| (1)
| 6:28.821
| 1:22.469
|
39
| 18
| Kersmájer László - Jelinek Zsolt
| BMW E30
| A/5
| (2)
| 6:29.988
| 1:23.636
|
40
| 17
| Hart Máté - Kiss Tamás
| Peugeot 205 GTI
| A/5
| (3)
| 6:30.822
| 1:24.470
|
41
| 20
| Benedek Tibor - Burai Barna
| Mazda 323
| A/5
| (4)
| 6:31.481
| 1:25.129
|
42
| 48
| Németh Zoltán - Berger Mihály
| Trabant 601
| H/1
| (2)
| 6:40.225
| 1:33.873
|
43
| 47
| Ifj.Dávid András - Tajthy Péter
| Trabant 601 RS
| H/1
| (3)
| 6:40.477
| 1:34.125
|
44
| 22
| Dénisch Péter - Málik László
| Lada 2101
| H/4
| (10)
| 6:46.057
| 1:39.705
|
45
| 40
| Kvéder Gábor - Sziebert Éva
| Lada 2105
| H/3
| (5)
| 7:18.113
| 2:11.761
|
46
| 46
| György Róbert - Czövek Tamás
| Trabant
| H/1
| (4)
| 7:52.295
| 2:45.943
|
47
| 50
| Tilk Balázs - Vajda István
| Trabant 601 TT
| H/1
| (5)
| 8:01.097
| 2:54.745
|
48
| 45
| Köbli Károly - Béres "Unicum" Attila
| Skoda Favorit
| A/4
| (9)
| 10:33.191
| 5:26.839
|
|
| 23
| Fodor Timót - Fodor Ákos
| Lada VFTS
| H/4
|
|
|
|
|
1
| 74
| Sebes Tamás
| Suzuki DR650 R
| Motor
| (1)
| 6:30.324
|
|